Partners - Revista Asociatiilor Profesionale, Patronale și Antreprenorilor

Blind Holiday – inovația turistică ce ascunde o imensă surpriză

Publicat de Traian Bădulescu pe 29.07.2015.

Blind Holiday este un produs interesant, adus recent, în premieră la noi, de Paralela 45, un concept nou şi inedit pe piața din România care se adresează turiștilor dornici de o experiență de vacanță diferită față de ce au trăit până în prezent. Turiștii află care este destinația vacanței lor doar când ajung la aeroport, scrie Traian Bădulescu în revista Travel Advisor.

În Europa occidentală, conceptul este ceva mai vechi. Există chiar o categorie de turişti „last minute” (clar nefamilişti şi cu program flexibil) care merg cu bani la ei, pe aeroport, în ziua plecării, şi caută la faţa locului cele mai interesante oferte. Paralela 45 a considerat, că şi în cazul acestor oferte surpriză, este nevoie de consultanţa unei agenţii de turism. Turistul ştie doar condiţiile de care va beneficia, destinaţia urmând să fie o surpriză.

Timp de o săptămână, românii vor consulta pe pagina de Facebook a agenției Paralela 45 o serie de oferte de vacanțe la prețuri de 299, 399, respectiv 499 de euro/ persoană. Ofertele prezentate includ numărul de nopți de cazare, numărul de stele pe care le are hotelul, tipul de masă, transportul cu avionul, transferuri, taxele de aeroport și intervalul de plecare. Data exactă de plecare o vor afla cu 48 de ore înainte, iar destinația le va fi dezvăluită abia atunci când ajung în aeroport.

„Am dorit să aducem pe piața turismului din România un concept special pentru turiștii deschiși către nou, care vor să trăiască și o experiență altfel. Practic îți cumperi o vacanță cu garanția și încrederea că se va ridica la nivelul așteptărilor tale, iar destinația o afli când ajungi la aeroport. Sunt sigur că turiștii români vor aprecia o inițiativă îndrăzneață. Vrem să arătăm că putem oferi și pachete pentru turiștii mai nonconformiști”, a declarat Alin Burcea, președinte Paralela 45.

Ofertele Blind Holiday se adresează doar persoanelor cu vârsta de peste 18 ani, iar plata se face exclusiv online. Repartizarea în cazul acestor vacanțe se va face în limita locurilor disponibile, în ordinea rezervărilor.

Cuvinte cheie: concept inedit pe piața, turismul, blind holiday, aeroport, inițiativă îndrăzneață.

Despre Traian Bădulescu

jurnalist de turism cu o experienţă de 16 ani, specialist în comunicare şi relaţii publice, precum şi scriitor de turism dar şi de literatură science fiction (unde este şi promotor al genului), toate subsumate pasiunii pentru turism.

Traian Bădulescu este director general al firmei de publishing, PR şi evenimente„Travel Advisor Media” (www.advisortravel.ro), managing partner al firmei de marketing markete.ro(www.markete.ro) și blogger de succes:  http://www.traianbadulescu.ro/

 

Comentarii