Partners - Revista Asociatiilor Profesionale, Patronale și Antreprenorilor

Alimentele care produc leziuni ale creierului

Publicat de redactia partners pe 03.08.2015.

Creierul este unul dintre cele mai delicate organe ale corpului uman, de aceea este important să i se acorde o atenție deosebită. Unele produse sunt recomandabile; avocado, fructele de padure si ciocolata neagră, care pot îmbunătăți sănătatea creierului.

 

Trebuie însă să fim atenți, pentru că există alte produse care au un rol negativ în performanța creierului. Alimentele asupra cărora medicii ne atrag atenția, în lumina celor mai recente studii asupra sănătății creierului sunt;

Fructoza
Dieta, care conține un procent ridicat de fructoză poate afecta negativ sănătatea creierului. Un studiu a constatat că fructoza poate împiedica procesul de învățare, deoarece aportul ridicat de fructoză va afecta echilibrul celulelor creierului. Celulele reacționează intr-un mod diferit pentru a conserva energia de care au nevoie pentru gândire și  învățare.

Grasimile saturate
Grăsimile saturate sunt acceptabile, dar dietele bogate în grăsimi saturate pot crește riscul de demență. Un studiu a constatat ca dietele bogate în grăsimi saturate pot afecta negativ memoria pe termen scurt.

Sarea
Cu toate că sarea nu este recomandată în cantități mari, trebuie să știți că majoritatea  alimentelor conțin sare. Acestea sunt produse finite și semifinite. Sare găsim în mai toate produsele alimentare, dar cele mai periculoase pentru sănătate sunt produsele din carne. Sarea crește nivelul tensiunii arteriale, care este asociat cu declinul funcțiilor cognitive

Cuvinte cheie: Creierul, leziuni, grăsimi saturate, memoria pe termen scurt, alimentele, fructoza, sarea, recomandabil, avocado, fructele de padure, ciocolata neagră

Despre redactia partners

Jurnalisti cu experienta si tineri plini de idei, creativi si  profesionisti.

Alltfel de presa, profesionistă și obiectivă,  mai aproape de antreprenori, de ONG-uri, de  economia reală și de societatea civilă...deci, de oameni. Şi asta face diferenţa.

 

Comentarii