Partners - Revista Asociatiilor Profesionale, Patronale și Antreprenorilor

“How to promote the capital of Romania”- Cum promovam capitala Romaniei in cadrul unui ambitios proiect de promovare turistică, Experience Bucharest

Publicat de redactia partners pe 10.05.2017.

Conferința ”How to promote the capital of Romania”, se anunta un eveniment special, dedicat celor mai bune practici de marketing online internațional în turism, la care vor participa 250 de invitați din toate mediile conexe turismului și marketingului.

Organizatorul, Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, anunță ca vom putea audia opiniile a peste 100 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, atât internaționali cât și naționali, a căror activitate este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.

Conferinta se adresează creatorilor de conținut de travel, jurnaliștilor de travel, specialiștilor în social media și a celor din agenții de branding și creație, profesioniștilor din turism și persoanelor pasionate de călătorii.

Ne bucurăm că vom deschide proiectul Experience Bucharest cu conferința pentru specialiști, la care avem confirmați 16 invitați speciali internaționali. Doar aceștia comunică către o audiență online de peste 5 milioane de persoane. Provocarea este să aducem Bucureștiul pe harta destinațiilor turistice preferate din Europa de Est” spune Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.

Organizatorii Experience Bucharest au pregatit pentru cei 100 invitați o conferinta despre cele mai bune practici de marketing in turism pentru promovarea Bucurestiului, peste 40 de tururi și experiente de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federatiei Industriei Hoteliere din Romania, vor pune la dispozitie locatii pentru evenimente, vor asigura mesele si transportul invitatilor. Timp de patru  zile, fiecare participant isi va putea alege programul, optand pentru participarea la activitatile propuse de organizatorii evenimentului.

Conferința ”How to promote the capital of Romania” este ocazia de a afla modalități de a promova mai bine Bucureștiul ca destinație turistică, exemple de conținut dedicate platformelor de social media și modalități de a atrage cât mai mulți turiști în Capitală.

Speakerii  conferință:

Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 - National Geographic Traveller Reader Awards 

Razvan Pirjol din București, Romania–Președinte Bucharest Tourism Board și Președinte Skal International Romania

Siya Zarrabi din Toronto, Canada - Travel Vlogger, YouTuber, Videographer și Speaker Motivațional

Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger

Dave and Debbie din Toronto, Canada – câștigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 și 2014 din partea Society of American Travel Writers

Alyssa Ramos din Los Angeles, USA - Travel Blogger si Social Media Influencer

Kat Von B din Los Angeles, USA - Blogger specializat pe Luxury Travel și Tehnologie

Anouska din Irlanda- Blogger și Vlogger de Travel, Lifestyle și Personal Style 

Michael Schulz din Berlin, Germania - top Instagrammer din Germania

Toți participanții la conferință se vor înregistra accesând linkul:  https://travelmassive.com/events/2017/05/how-promote-capital-romania

Despre Experience Bucharest

Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului care s-a realizat până în prezent, se va desfățura în perioada 12-16 Mai 2017 în București.

Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitații Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internațională, proiect în care sunt implicați peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor și turismului individual.

Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți.

Experience Bucharest este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea Bucurestiului. Există și o pagină de crowfunding pe platform @YouCaring, unde se pot implica toți cei care doresc să susțină prin donații organizarea acestui eveniment.

Cuvinte cheie: promovare, capitala Romaniei, proiect, promovare turistică, Experience Bucharest, Travel Massive Romania, How to promote the capital of Romania

Despre redactia partners

Jurnalisti cu experienta si tineri plini de idei, creativi si  profesionisti.

Alltfel de presa, profesionistă și obiectivă,  mai aproape de antreprenori, de ONG-uri, de  economia reală și de societatea civilă...deci, de oameni. Şi asta face diferenţa.

 

Comentarii